A Sony Kutatás-Fejlesztés alelnöke nagyon elégedett az eladási számokkal.
Torontoban, a Collision nevű rendezvényen beszélt Dominic Mallinson a PSVR helyzetéről és az elkövetkezendő fejlesztésekről a venturebeat lap tudósítása alapján.
Márciusra már 4,2 millió PSVR talált gazdára és Mallinson szerint ez egy nagyon jó eredmény és nagyon elégedettek a piaci pozíciójukkal. Jelenleg több, mint 96 millió PS4 van forgalomban és ezek mind potenciális VR eszközök. Folyamatosan azon dolgoznak, hogy minél több és több felhasználót vonjanak be a VR-ba a gépeiken keresztül, ezért úgy látja, hogy fényes jövő vár a Virtuális Valóságra.
Három fő nézőpontot emelt ki a VR-ral kapcsolatban:
- A VR olyan élményt ad, amit semmi más médium nem képes nyújtani.
- Gyorsan fejlődő iparág és ez tovább növeli a vonzerejét.
- Kiváló tartalmak már vannak rá, csak még több kell.
Kiemelte, hogy mennyire jó érzés volt számár a Wipeouttal játszani először VR-ban; megemlítette, hogy fontos a pixel szám növelés, a kép minőség javítása érdekében; cél a nagyobb látószög; illetve a HDR és a vezeték nélküliség.
A HDR segítségével sokkal részletesebb színvilágot, ezzel pedig sokkal szebb és hitelesebb látványvilágot lehetne elérni, ez nagyon megdobná az élményt szerinte. A jelenlegi VR kijelzők nem használják ki a HDR adta lehetőségeket.
A vezeték nélküliségnél két problémára hívja fel a figyelmet. Az egyik az akkumulátor ergonómiája, illetve a nagy kérdés, hogy most a headsetben legyen minden vagy külön egy számítógép/konzol közvetítse a képet. Említette, hogy a most megjelenő minden egyben headsetek már nagyon jók, de az igazán számítás igényes dolgokra nem megfelelőek, ahhoz kell egy gép is. Viszont ezek a gépek vezeték nélkül kellene kommunikáljanak, amire a mai eszközök nem alkalmasak, de azt mondja, hogy napról-napra javul a helyzet, az új 60Ghz-es vezeték nélküli technológia már alkalmas lehet ilyen nagy mennyiségű adat közvetítésére. De ez egyelőre sokkal drágább, mint a kábeles megoldás.
Elmondása szerint nem készül náluk PSVR 2, viszont lehetséges, hogy több PSVR verzió is lesz a jövőben. Jobb kijelző, vezetéknélküliség, kényelem, stb. Mallinsont személy szerint leginkább a szemkövetés izgatja és ez fenekestül megváltoztathatja a VR élményt.
Az AR-rel nem foglalkoznak, de rajta tartják a szemüket. A tartalomgyártókra helyezik a hangsúlyt, így az az elsődleges prioritásuk, hogy még több izgalmas játék jöjjön PSVR-ra, de úgy általában is szeretnék, hogy terjedjen a VR akár az oktatásban, akár az egészségügyben. A PSVR viszont sosem lesz kötelező eleme a PlayStation-nek, de dolgozni fognak a kényelmen és az élményen.
Legutóbbi hozzászólások